Skolestart

Første etappe av skoleåret 2023/2024 er nå gjennomført. Tiden har virkelig gått fort! Det har vært stas å se elevene lære, leke og hjelpe hverandre, og jeg gleder meg til neste etappe. Selv om høsten er mørkere og kaldere enn sommeren, er jeg sikker på at vi sammen har noen spennende måneder i vente der vi kan fortsette å videreutvikle våre relasjoner og bygge et godt samhold her på skolen.

Det som nok har gjort aller sterkest inntrykk hittil i år, er at vi har klart å hjelpe så mange i verden som ikke har de samme mulighetene som oss. Gjennom å bidra i ADRAs hjelpeaksjon, har vi hjulpet mange til å kunne få utdannelse i Niger. Håpet ligger på

skolen! Hittil i år har vi samlet inn nesten 150 000 kr. Selv om vi kanskje føler oss små i den store sammenhengen, så er dette et bevis på at vi kan være med på å forandre verden – ett liv om gangen.

Det å hjelpe hverandre er en viktig del av verdigrunnlaget vårt her på Østmarka. Tusen takk for innsatsen i hjelpeaksjonen. Vi møtes snart igjen og satser på at vi har noen fine høstmåneder foran oss.

Vennlig «høsthilsen» fra Jan Kenneth